
Dat lijkt toch nog goed te komen
Spannend dagje…. konden we terugvliegen of niet, naar Brussel, vanuit Barcelona….??? Vanuit Brussels Airlines kwam er eigenlijk nul informatie. Altijd wat raar als je zo’n goede klant bent. Na een vraag op Twitter of onze vlucht al dan niet zou vertrekken, kreeg ik een standaard antwoord dat er geen helpdesk in het Nederlands beschikbaar is in het weekend. Ik ben een grote fan van onze nationale luchtvaartmaatschappij, en ik vlieg altijd met hen, maar dat vond ik toch echt geen goede service. Op moeilijke momenten moet je toch je social media bemannen. Hopelijk doen ze hier iets aan.
Soit, ondanks de stevige storm is onze vlucht vanuit Brussel net gearriveerd in Barcelona, en kunnen we zometeen aan boord. We hopen op een veilige en voorspoedige vlucht, en dan is er morgen gewoon weer een ochtendshow met Anke en mezelf, en zijn er weer een pak nieuwe artikels over lekker eten op deze blog… Alles komt altijd goed. Intussen hoop ik dat jullie allemaal niet teveel schade hebben… Fijne avond iedereen en tot morgen!
Reacties